Tandläkar besök o pizza mys...

Vad trött jag var imorse när klockan ringde, eller ja morse o morse men 10 är tidigt när jag inte kom i säng förrän 4 inatt...
Det drog iväg på tiden som fan när jag skulle lasta innan jag åkte upp o skulle byta o trots att jag fick honom att köra till Mantorp så blev klockan nästan 3 innan jag fick gå hem då jag hade 2 ställen att lossa oxå o det var kö till det ena :S
Men jag kom i tid till tandläkaren ändå o det gick bra, inga hål men fy attan vad obehagligt det är när de skrapar tandsten :(
Nu är ju det över för den här gången o tänderna går förhoppningsvis ett år till :D

Efter det så åkte jag till Ida för att fika lite när jag ändå var på det hållet, men väl där så bjöd hon på hemgjord pizza, var jätte gott, snacka om lyx :)
Så vi kröp ner i soffan o pratade strunt hela em mätta o belåtna, tack för denna mysdag <3

Nu har jag betalat räkningar o gjort mig skuldfri den här månaden, ska bara avvakta till alla autogiron dras oxå men tror mig ha en bra månad denna gången, vilket är tacksamt när jag har så mkt på programmet framöver :D
Massa bus o hyss ;)

Passade även på att fixa en överraskning idag med så nu väntar vi o ser om det blir nån reaktion :P
Gillar att överraska folk, framför allt när de inte vet om det alls innan hehe..

Dags för jobb igen, nu har det tack o lov slutat snöa så nu håller vi tummarna för att det är över för ett tag fram över...

Jag o syster yster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0