Thinking and stearing...

Ligger i soffan o stirrar i taket o lyssnar på musik...
Tänker inte på nått speciellt egentligen..
Mest skönt att ligga o göra ingenting...
Tankarna snurrar runt, runt, runt som tvätten i en torktumlare...
Mkt analyseras när de flyger förbi innan nästa tanke kommer in o pockar på min uppmärksamhet...
Måste ändå säga att jag är väldigt lycklig...
Jag mår bra, trots att det är mörkt ute o regnar så har jag en skön känsla i kroppen..
Känns nästan som ett lyckorus, utan anledning för det är inget speciellt som hänt...
Är bara väldigt tillfreds med mitt liv, det är väl så det ska va?
Massa <3 till alla en regning o mörk fredagkväll från soffan;)
Va rädda om er o varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0