Tredje gången gillt...

Sorry för att jag inte skrev igår, var så trött o sen fick jag ett snabb besök o så blev det lite tv innan sängen...
Idag har allt gått alldeles lysande på jobbet, allt  flöt kanon, var klar redan till lunch så fick göra några extra körningar o hämta in lite åt andra som satt i skiten...
Gick hem strax innan 16 o sprang genom duschen innan det var dags för vårdcentralsbesök igen, 3 dagen på raken...
Bölden i ljumsken sprack igår så nu måste det tvättas o läggas om...
Betalade 100 kr per gång för att bara komma dit o se dom lägga om det så nu fick jag med mig saker hem så jag kan göra det själv...
Jag har varken tid, lust eller råd att ränna på vårdcentralen varje dag...

Ikväll kommer Festis hit så vi ska väl kika på tv lite o äta glass, jag beställde det av henne;)
Var så sugen...
Sjukt egentligen, jag har verkligen inte råd att köpa onödigheter denna månaden, vet inte ens om jag klarar månaden ut nu utan att låna pengar, den här bölden har kostat mig 600 kr, pengar jag så väl hade behövt till annat...
Ändå så är jag så sugen på glass o nu lovade hon att köpa det till oss :) tack tack tack..
Jag vet att man ska ha ett sparkonto med pengar på för såna här situationer men det har varit så sjukt mkt utgifter sen sommaren så jag har inte hunnit bygga upp det igen...
Hoppas på att jag kan börja om igen efter nyår när jag blivit av med en del extra utgifter (vissa med onödiga än andra)

Jaja, det löser sig nog, det brukar det göra :D
Nu ska jag slå på dumburken o se om det finns nått kul att kika på till hon dyker upp :)


Kommentarer
Postat av: Festis

sant,men då skulle jag vara skuldsatt och utarbetad i så fall och det kanske inte är det bästa ;)

2010-11-11 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0