Trött men nu är det helg:)

Ja shit, förstår inte hur jag kan va så trött när jag sov så länge idag...
Men dagen har varit super mysig tillsammans med Festis i em, åt gott o pratade, kändes som om det behövdes även om vi inte pratade om nått speciellt..
Sen var det dags för jobbet, har gått bra förutom att det var liiiite dumt lastat så fick åka inom terminalen o krångla lite innan jag kunde lossa det sista...

Sitter med en öl o firar att det äntligen är helg, så skönt..
Imon ska vi ut med jobbet o bowla o käka, kommer bli kanon tror jag...
Ska ha lite förfest här imon så det blir att städa över lägenheten o sen åka o handla lite innan det är dags för kollegorna att trilla in...

Funderar ganska mkt just nu känner jag, tror det kan bero på tröttheten o ölen...
Men just nu känner jag mig så maktlös, känns inte som om jag räcker till...
Jag vill finnas där för alla goa vänner som behöver o jag försöker verkligen men tyvärr känns det ALLTID som att nån blir lidande...
Men ni ska veta att jag älskar er o att jag finns här för er dygnet runt!! <3
Samtidigt vill jag få ordning på mitt liv oxå, det är inte så att jag är missnöjd så, verkligen inte men ibland känns det som allt blir så fel när allt egentligen kunde va så rätt, svårt att förklara men jag kommer nog på vad min lott här i livet är o kan börja bygga på det :D

Natti natt!

Bild från förra årets personalfest, jag o söta Sara på en kanske mindre smickrande bild men roligt hade vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0