Underbar natt på många sätt...

Hade en alldeles fantastisk natt inatt...
Fick Camilla med mig o vi har ju inte setts på evigheter så vi pratade en massa om allt o ingenting...
Alltid trevligt med sällskap ju!
Att det sen kom en bonus utöver att träffa underbara gänget i Ödeshög gjorde ju inte saken sämre ;)
Mår alldeles förträffligt bra idag, det behövs inte mkt ibland för att gladhormonerna ska skena o sprida en lycko känsla i kroppen :)
Hoppas den här känslan håller i sig hela kvällen nu...
Jag har en grej på gång o jag vill att det går som jag vill :P

Nu blir det middag, potatismos o biffar med lingon, yummie :)

En bild från Kålmården trippen, jag o getterna för ett väldigt givande samtal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0