Blandade känslor...

Är fruktansvärt trött o grinig idag känner jag...
Detta trots att jag sovit väldigt gott o länge inatt...
Har haft en kanon dag på jobbet, till en början...
Vi ska hämta ett släp nere i Ljungby på Kalmar industri som tillverkar truckar...
De har lagt ner sin verksamhet här o ska flytta till Upplands Väsby vilket resulterar i att vi ska ha den  körningen hela månaden ut...
Inget konstigt i sig men det min transportledare glömt talat om för mig var att släpet inte är klart förrän 17, det betyder att jag är klar i Värnamo till 18=1½ timme överitd per dag!!
Men imon har jag fått dispans för då ska jag boxas=)
Kom fram till att det inte gör nått då jag behöver de extra pengarna till December då det är mkt som ska fixas o trixas innan jul...

Har svullat i mat nu sen jag kom hem, vet inte varför men jag hade nått sjuklig sug efter det, tänker inte tala om vad jag krängt men det ska bli skönt att träna imon!!

Har varit på en trevlig födelsedags fika ikväll oxå, tackar o bockar=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0