Fin dag=)

Har haft en underbar helg med familjen...
Igår var det ju kalas för lillemannen o sen vidare till Jenny o tog några öl o pratade skit, hade kanon trevligt!
Vaknade vid 10 tiden o begav mig ut till pappa, fikade hos farfar nån timme innan jag bytte däcken med pappas hjälp med domkraften, min nya bil är så dum då den  inte går att lyfta på långsidorna utasn man måste lyfta precis innanför däcken i balken o det är inte så lätt att hitta rätt själv...
Men nu sitter vintersulorna där o det känns skönt så nu kan vintern komma när den vill;)
Åt chili con carne som BM hade gjort till middag o sen åkte jag hem framåt 16 tiden...

Har tillbringat kvällen i soffan framför tvn, hur mysigt som helst...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0