Första snön, första halkan...

Haft en fin dag idag o även kvällen blev kanon...
Tillbringade den i lastbilen med Helena o Krille...
Såg första snön idag, först i Gränna o sen när vi kom till Jönköping mötte jag upp Daniel som slutade precis så vi tog o käkade på donken...
På vägen hem var min stackars lilla Kia som Bambi på hal is..
Snor halt o snöigt, kul att komma med sommardäck då, not...
Tur jag ska lägga om däcken på söndag, då ska vintersulorna på så får vi hoppas på det bästa...
Min mamma är världens bästa, hon gjorde en sak åt mig idag...
En riktig mamma sak som mammor gör som bryr sig om sina barn <3
Hoppas budskapet gick fram så jag slipper skiten sen!

Nu sova, har en fullspäckad helg framför mig med 6 års kalas, lite ölande med Jenny o sen byte av däck på söndag hos pappsen=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0