Ingen förstår hur dåligt jag mår;)

Usch o fy...
Tänk att en sån fantastiskt rolig kväll kan resultera i att man mår halvkass dan efter:S
Men det var det värt o huvudvärken har släppt nu så har intagit soffläge o ligger o glor på tv...
Kommer inte bli många knop idag inte...
När det är middagsdags ska jag slänga ihop en potatisgratäng med kycklingfilé o cream pepper sås...
Kommer bli så mumsigt...
Jag har drömt så sjuka drömmar inatt alltså, hahaha...
Tänk att hjärnan kan spela en såna spratt, vaknade upp o var tvungen o se mig omkring lite, men det var ingen sanndröm som tur va hehe...
Regnet öser ner utanför så har inte direkt dåligt samvete över att jag ligger här inne o päser heller haha...
Träna är inget att tänka på idag då kroppen är sliten som den är men imon tar vi nya tag!

Skön söndag på er =)

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0