Käft smäll..

Ja herre jävlar...
Hade en underbar natt på jobbet iaf, alltid kul att prata skit med alla godingar i Ödeshög;)
En god vän ringde innan ikväll o frågade om jag kunde tänka mig att hämta han o hans tjej, de var hos hans tjejs pappa med sambo o drack lite...
Gick bra till en början men sen ballade frun i huset ur(aspackad) o slängde ur sig både det ena o det andra mindre smickrande om mig...
Till saken hör att jag inte var ett skit intresserad av hennes gubbe, nej, nej o åter NEJ!
Min älskade A stod upp för mig o skällde ut henne efter noter o kommer ut alldeles tårögd med henne hängandes efter som kommer fram o ber om ursäkt o säger att jag är välkommen dit fler ggr, jo tack visst, jätte gärna efter alla fina glåpord jag fick!
Älskar dig A, du är en av mina bästa killkompisar o du ställer alltid upp för mig<3
Finns få såna vänner!
Skulle jag hamna i trubbel av nått slag så skulle du sopa banan med dom för min skull, all kärlek till dig!!
Tack=)

/ Truckergil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0