Sjukt nöjd, trots syndande innan..

Det var en mkt trevlig lunch innan med Michael, skulle inte ätit hade jag tänkt utan bara tagit en glass men jag blev så förbaskat hungrig efter träning o när vi väl kom till Mc Donalds kunde jag helt enkelt inte motstå...
Så det blev en Mc Feast o Co o en Mc Flurry Magnum brownie till efterrätt...
Hur nyttigt som helst va??
Haha, men det bjuder jag på=)
Min plantering gick oxå bra, nu är de gamla växterna slängda o ljungen står så fin i lådan, satte även ut min fina ljuslykta med ett gravljus i som står o brinner så fint, kommer lysa mysigt ikväll i mörkret när jag kommer hem=)
Utemöblerna är inplockade o även cyklen fick komma in på vinterförvaring i cykelrummet så jag är sjukt nöjd med denna produktiva helg!
Ibland kan även jag när jag sätter den sidan till *flinar*

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0