Torsdag =)

Natten gick bra, hade snö o nollgradigt fram till Jököping men resten av resan uppåt o hem igen gick kanon, var torra o fina vägar så hoppas på det bästa även inatt...
Har tungt lastat på släpet o lätt på bilen hem inatt så det vore väldigt snällt om det kunde låta bli att snöa eller va halt ikväll, tack på förhand;)

Idag har det inte hänt så mkt...
Mest tagit det lugnt o fixat lite mat...
Råkade ta sovmorgon till nästan 11.30 men skönt var det...
 
Jo, jag måste få gnälla lite oxå...
Jag blir tokarg på min släkt på mammas sida, snikna, jävla översittare är vad det är...
Mormor skulle in o opereras idag o Jan, min morbror körde henne till sjukhus o skulle sen på kurs...
Tyvärr blir hennes op uppskjuten pga massa akutfall o två stängda avdelningar så hon fick fint åka hem igen...
Dock var det ingen som ville köra henne hem, morfar vill inte köra i Malmö o det förstår jag men hans bror o min kära moster med familj ansåg att hon minsann hade så gott om pengar så hon kunde ta en taxi hem till Kävlinge...
IDIOTER säger jag bara, Jan kunde ju inte köra henne hem igen då han satt på kurs men nån av de andra kunde gott erbjudit sig, hoppas de behöver skjuts nån gång så de får ta taxi!!!!!

Nu ska jag duscha innan det är dags att göra mig klar för kvällens arbetspass!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Annie

Släkten är värst!

2010-10-21 @ 17:43:47
URL: http://larouge.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0