Undrar vad det är för fel på mig??

Har sovit alldeles för länge idag igen...
Blir ingen träning idag då Johanna snart kommer hit, hann inte riktigt med det idag:S
Natten har varit jobbig, sovit konsitgt o ryckigt, drömt mkt konstiga saker...
Först drömmer jag nått skit som gör att jag vaknar o ser mig omkring o kommer på att jag är hemma i min egen säng...
Sen kommer en lugnare o mkt trevligare dröm, om en lite sjuk den oxå...
Inatt drömde jag om Backstreet Boys tror jag det var...
Det var ett pojkband iaf...
De kom o hälsade på i min stad o hux flux så var det mig de bodde hos o jag guidade dom runt...
Såklart så fick jag ju ihop det med Nick oxå, en mkt trevlig kille i drömmen, men ni hör ju själva, hur normalt är det att drömma sånt här?
Vad jag drömde för skumt inatt kommer jag inte ihåg men detta blev iaf den lugnare drömmen...
SJUKT!!!!
Men lite kul var det ändå haha...

Nä nu ska jag kolla Hem till Gården o sen hoppa in i duschen innan Johanna trillar in...
Vi ska umgås o sen äta stekt fläsk, mumma!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0