Vilken lördagkväll=)

Vi började med att käka väldigt gott, kyckling i dragonsås i ugn o ris, mumma...
Satt som en smäck kan jag säga haha...
Magen krånglade bara lite grann så det var skönt...
Sen åkte alfapet fram, vi var 3 spelsugna tjejer varav den ena av oss slog oss andra två med råge men mkt trevligt hade vi...
Dividerade fram o tillbaka om vi skulle gå ut eller inte, men bestämde oss typ vid 23 att va fan, vi har ju inte varit ute på ett halvår så vi fick skjuts ner till Harrys o fick stå i kö en stund men till slut kom vi in...
Jag hade såå jäkla roligt igår, var väldigt mkt folk ute som jag inte träffat på skit länge o så dansades det en del oxå...
En väldigt lyckat kväll i sin helhet med väldigt trevligt sällskap=)

När det var dags för hemfärd så ringde vi taxi för det regnade så jävla mkt ute, fick vänta en bra stund för det var visst fler än vi som ville hem haha...
Vår taxi kom o vi sa vart vi skulle, kör förbi två äldre män som viftar o taxichauffören frågar vart dom ska, de skulle åt helt andra hållet mot vart vi var på väg men de fårgade om vi inte kunde släppa av oss först o om han kunde köra dom sen så skulle de betala HELA taxiresan, även vår del...
Festis o jag tittade på varann o sa glatt ja;)
Så vi fick åka hem helt gratis, Yeay=)

Vaknade 11 idag o vi åt vår mysfrukost som vi bestämt med frallor, skinka, ost, paprika o juice...
Var en skön start på dagen;)
Nu har jag hunnit med att byta i sängen, tvätta o diska o ska strax hoppa in i duschen, sen blir det minsann inte många knop mer idag...
Mys i soffan för hela slanten!

Imon upp tidigt o jobba lite dag igen, men det ska nog gå finfint hoppas jag=)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Jenny - Du vet att du vill kolla! :)

Svar: Ja jag kan gärna fixa din bloggdesign :) Adda min msn, [email protected] så är det lättare att snacka om det :)

2010-10-31 @ 22:02:13
URL: http://barbrojennysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0