Bilbingo o ännu mer mys...

Söndagen kom o det blev en ordentlig sovmorgon till 12, så skönt=)
Upp o käkade frukost, sen slappade vi lite innan det var dags att åka på bilbingo, vann inget men det var trevligt ändå...
Nu har vi kollat på "Ensam mamma söker" o ätit rester från igår, det slank även ner lite choklad pudding, så det har blivit massa onyttigheter denna helgen:S
Vi gick in på Tradera o kikade lite, hittade båda mina favvoparfymer o Jenny la ett bud på Ralph Lauren i sista minuten så jag fick den för 183 kr, knappt använd, så det kändes jätte bra...
Behöver jag bara köpa Cool Water sen med så har jag mina 3 favorit parfymer i ägo igen...
Imon bär det hem igen på förmiddagen, helgen har varit alldeles under, lugn o skön o det är alltid så kul att komma hit, är som en i familjen från alla håll o kanter=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0