Farmor <3

Känner nu hur trött jag börjar bli...
Hade tänkt sovit för länge sen men det ville sig inte riktigt...
När jag blir trött börjar jag alltid tänka en massa o ikväll föll tankarna in på farmor...
Älskade fina farmor...
Hon försvann alldeles för tidigt i mina ögon!
Hon var en underbar kvinna som alltid fanns där o skulle alltid göra enligt mig...
Kommer aldrig glömma min uppväxt på landet, 500 meter från farmor o farfar o deras bondgård...
Somrarna med hö körning, saft o bullar i hammocken o allt annat vi gjorde!
När jag var sjuk tillbringade jag tiden där nere o blev bortskämd;)
Saknar dig så det gör ont, du fattas mig nått fruktansvärt:(
Trots att det gått 7½ år känns det fortfarande som om det inte gått så lång tid!
Du finns alltid i mitt hjärta<3

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0