Fredag...

Idag har jag varit o käkat lunch på ett tjusigt ställe här i stan med rara Festis, det blev grillad fläskfilé med stekt potatis o bearnaisesås, var riktigt jävla gott kan jag meddela=)
Annars har det inte hänt mkt idag...

Min förvirring blir bara större o större...
Tänk om man bara kunde trycka på en knapp så hamnade allt på plats precis där o då...
Det vore fan ashäftigt...
Vad smidigt livet skulle va då, om man funderar över nått så skulle det lösa sig direkt...
Skulle spara mig massa gråt o tårar o känsloutbrott iaf;)

Nä nu ska jag slappa en stund till i soffan innan det är dags att jobba sista natten för den här veckan=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0