Onsdag igen...

Satt o skrev mina löne lappar igår för den här veckan, konstaterar att det snart är dags att lämna in dom igen, månaderna, veckorna o dagarna fullkomligt flyger iväg...
Förstår inte hur det kan gå så fort...
Nu kommer snart vintern o snön, hua, brrr...
Gick bra inatt, hade bil o släp att lossa men det flöt på fint=)
Fick hem min nya telefon igår oxå, gillar den massa men det kommer ta ett tag o vänja sig tror jag...
Nya funktioner mot den gamla jag haft innan...
Idag blir det nog en fika med en kompis, orkar inte träna idag heller, känner mig fortfarande lite hängig, dock itne lika mkt som igår så imon tar vi nya tag, mot träningen!

Har även tagit ett viktigt beslut nu o det känns jätte skönt!!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0