Produktiv måndag...

Gick upp strax innan 11 idag, åt lite frukost o pratade med Jenny...
Packade ihop mig o kom iväg runt 11.30...
Handlade på vägen, ner o tvätta, iväg o träna, hem o hänga tvätt o duscha, betala räkningarna...
Nu ligger jag i soffan lagom sliten, har ätit pannkakor till middag...
Träningen gick segt idag, var sjukt jobbigt men skönt nu efteråt, hoppas det går lättare resten av veckan för nu får jag lägga manken till efter allt gott men onyttigt vi krängt i helgen haha...
Efter att räkningarna betalats så konstaterar jag att jag får leva på minimum denna månaden, men det är det värt för att få åka på kryssningen=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0