Så glad...

Har bestämt mig för att måndagar ska va min "väga mig dag" så jag hoppade upp på vågen när jag vaknat idag, döm min förvåning o blev totalt överlycklig när jag såg att 2.5 kg har trillat av sen jag vägde mig sist för en dryg vecka sen=)=)
Nu jäklar kämpar jag vidare för att nå mitt första delmål till den 5 november...
Har precis kommit hem från ett svettigt träningspass, helt mör i kroppen har jag krypit ner i soffan med en välfötjänt smoothie framför mig...
Nu blir det soffhäng fram till det är dags att jobba=)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: festis

härligt! Tänk om man hade den motivationen!

2010-09-20 @ 13:48:47
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/
Postat av: festis

jo men jag måste få ordning på vikten oxå för att ryggen ska blir okej...så därför ska jag slänga i mig onyttigheter nu ;)

Kram

2010-09-20 @ 14:36:58
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0