Sur o tvär...

Idag har det varit en pissedag känslomässigt...
Har varit så jäkla sur o tvär o inget alls har varit roligt...
Dock har dagen i sig gått väldigt fint, har haft lugnt o skönt o var färdig tidigt..
Var in på verkstan o fixade ett jätteluftläkage på släpet o sen var jag på volvo o fick en ny nyckel, den andra höll på att gå av...
Så lite vettigt har det allt blivit gjort ändå...
Sen var jag förbi simhallen o köpte gym/sim kort för ett halvår så nu på onsdag ska jag o Knut dit o träna, fick en sneak peak så jag fick se lite hur det såg ut, fick ont i magen när jag kom in där o det var massa folk som såg ut som om dom visste precis vad dom gjorde...
Det gör ju inte jag riktigt, men det blir nog bra så småningom när jag kommit in i det lite:S
Nu drar jag nått gammalt över mig o väntar in vintern...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0