Typiskt...

Ja nu när jag väl kommit igång med träningen så börjar jag bli förkyld, typiskt!
Men men, jag ska vila idag så hoppas jag det lägger sig helt så jag kan träna imon iaf...
Natten gick hyffsat, han från Sthlm var sen o så hade jag en massa att lossa o ena trucken gick sönder men men det gick till slut även om jag fick jobba full tid för första gången på evigheter;)
Har tidningar att lossa inatt med men hoppas det går lite smidigare då=)
Så nu blir det lugnt idag innan jobbet, hade ett litet samtal med min personliga telenor kille innan o min nya lur ligger på OKQ8 o väntar så jag ska åka dit o se om jag kan få hämta ut den nu=)
*hoppas, hoppas, hoppas*

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0