Dum i huvudet, javisst!

Dagen har varit så fantastiskt bra :)
Vaknade upp hos pappa o käkade frukost med dom innan jag tog en promenad ner till farfar, stackarn var jätte förkyld..
Det är inte bra för en 92 årig farbror att bli så hängig, så krya på dig älskade du <3
Hem o byta till sommardäck med den bästa pappan som finns, han fixade domkraften o jag bytte däcken, äkta teamwork, en bra kvinna reder sig själv(nästan iaf) ;)

Sen var de så gulliga så de fixade middag oxå innan jag åkte hem för att visa lägenheten, är så gott att komma hem o bli lite ompysslad ibland!

Väl hemma så kom spekulanterna på lägenheten 20 minuter sent o bad inte ens om ursäkt, det tycker jag är lite dålig stil faktiskt, men de var jättegulliga o skulle flytta ihop så detta skulle bli deras första lägenhet tillsammans, önskar de all lycka till så kanske de får den :)

Sen kollade jag lite på "Vänner" innan jag somnade i soffan som en klubbad säl i en säkert sisådär 2 timmar, var väl helt färdig efter dagens alla bestyr ;)
Knut kom vid 19 tiden o vi käkade lite o kollade på tv o lite roliga klipp på youtube..
När han gått började jag lrypa ur skinnet av ångest för att jag ätit 3 vanliga mål mat idag :S
Så Knäpp som jag är pallrade jag mig ut o gick en timma, var lite läbbigt på sina ställen då det inte var gatlysen överallt, tänkte ju inte på att kolla det dagtid :S
Men jag överlvde från att bli rånbögmördad ;)

Nu en dusch sen blir det allt sängen så jag orkar upp 9 imon, ska till Anders o Sofie innan jobbet o täntke hinna med lite innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0