En Göra-Ingenting-dag!

Ja så är det, för jag tycker jag har förtjänat det :)
Har varit så duktig de senaste dagarna o nu tar jag en vilodag :)
Det enda som görs idag är lite tvätt, för det är ju ett måste ;)
Fick besök av lillebror innan, han hade inte särskilt mkt att göra idag så han kom förbi en sväng innan han skulle in på verkstan med bilen, var väldigt trevligt :)

Natten som gick vill jag bara glömma!!!
Allt krånglade o hungrig var jag, det sista som hände var att jag skulle lossa i Jönköping o det var en pall som var helt oplastad med kartonger på, som jag såklart lyckas välta o får en kartong i huvudet o en rätt över näsan o det gjorde så satans ont, ajajaj, stod på flaket o svor o förbannade idioterna som lastar en hel pall med kartonger utan att plasta den ordentligt!!!
Hade det kommit nån o gått förbi hade de nog undrat vad jag pysslade med ;)

Sen när jag var klar o körde fram för att stänga dörrarna så halkade jag när jag skulle ur bilen o slog i smalbenet i trappsteget ovanför så jag är mer eller mindre blåslagen nu :S
Suck, hoppas på en mkt bättre natt inatt :)

Hade även en tjej som kollade på lägenheten igår, o jag hoppas verkligen hon får den för då tar hon den från den första juni :D
Vilket betyder att jag slipper den hyran helt!!
Kan köra upp mina saker till Götet o sen slagga runt hos kompisar de två veckorna som återstår beroende på när jag får börja i Göteborg, så håll tummarna nu, *hårt, hårt*

Ja det var väl det som hänt sen sist, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0