Första jobbdagen avklarad :)

Jahapp, då var jag hemma igen efter ett slappt pass på jobbet :)
Helt underbart väder har vi haft med, kanon att köra i!

Åkte till Anders o Sofie o barnen innan idag o lekte o åt god mat, var ju så härligt väder, kunde sitta ute med bara en långärmad o njuta av solen :)
Sen var det dags för jobb o nu sitter jag här..
Har ångest över att jag egentligen skulle behöva ut o gå ikväll, men min höft har börjat göra ajaj, så jag vet inte hur jag ska göra..
Kan ju gå ut en liten runda iaf, på en halvtimme eller så kanske...
Vill ju så gärna nå min första gräns imon när jag har vågdag...
Hm.. Jaja jo det får nog bli så, blir en promenad nu!

Pratade med "Fantomen" innan, han är verkligen ett praktexemp på kille som inte kan bestämma sig:S
Blev helt till mig innan o funderade på vad det var som hände egentligen, men visst så kan man oxå säga, hoppas bara han menade det annars blir jag ledsen i ögat...
Jaja helgen får utvisa vad som händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0