Helg :)

För nu har jag äntligen tagit helg, fy fasen så skönt :)
Allt har gått bra så ska inte klaga ;)

Idag har det blåst storm här i Småland, men jag trotsade blåsten o pallarde mig iväg på en promenad i över en timma, var helt slut när jag kom hem men väldigt nöjd :)
Det firade jag med att äta kyckling till middag som legat i marinad, gudars så god den blev...
Fick receptet av en av tjejerna som var med o firade Festis i lördags, tack o mums filibiblan :D

Annars har det varit lugnt tycker jag, njuter av att inte jobba imon o att få träffa fina vänner o gå ut o äta :)
Lämnade in min bil idag innan jobbet så nu hoppas jag allt funkar imon, min bil ska inte va trasig o ledsen den ska va glad o hel :) Som sin matte ;)

Nä nu blir det fasen bingen för mig!
Sov gott alla o trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0