Måndag o har en sån skön känsla i kroppen :)

Idag är en sån skön måndag, har sovit så gott inatt o vaknade upp med ett leende på läpparna :)
Ska nu börja med ett nytt projekt är det tänkt, jag vet att jag är hopplös o håller på med massa dumheter...
Men nu ska jag börja på en diet o gå på den i 2 veckor är det tänkt o se om jag bli av med iaf 3 kg så jag kommer under 100 kg sträcket..
De här två veckorna på dagkörning kostade mig -2 kg, visst fick jag slita hårt med det är nog även mkt stress o på det viset vill jag inte gå ner i vikt...
Ska nu snart ringa o be om nya p-piller o då vill jag ha några av oddsen på min sida iaf ;)

Ska kika på "Hem till gården" snart o sen ut på en promenad, solen skiner faktiskt men det är lite kyligt, tröstar mig med att det är uppehåll iaf :)

Ringde o bokade in en tid till min bil på fredag med så den blir glad igen :P
Nästa vecka ska den besiktias så då måste den ju va på topp :)

That´s it for today :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0