Onsdag o regn, regn, regn...

Har nu lugnat ner mig lite sen igår, det hjälpte att sova lite :)
Men besvikelsen sitter fortfarande där... Suck, de där pojkarna :S
Ska dock inte måla fan på väggen än utan får lugna mig lite o se vad som händer :)

Har slängt tvätten i maskinen o varit o handlat lite...
Så nu blir det bara att dega i soffan till det är middags dags, idag blir det ugnstekt lax med en fräsch sallad till :) Mumma..
Bara 2 nätter kvar nu sen är det helg igen, massa kul som händer...
På fredag åker jag till Lammhult för att träffa Jenny o Ida, myspys :)
Åker hem o sover hos pappa för att sen på lördag byta till sommardäck, för nu jäklar får det inte komma mer snö o kyla har jag bestämt, våren ska bara komma ordentligt nu!

Kan ju även tillägga att jag är minsann lite lättretad nu när jag går på min diet, men det får jag leva med helt enkelt för nästa vecka ska jag o se om jag får nya p-piller o då hoppas jag gått ner de där 3 kg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0