Sista jobbdagen, yeay :)

Torsdag o jag ska iväg på sista passet för den här veckan :)
Hoppas allt rullar på riktigt fint inatt med så jag kommer i säng, ska ju upp 8.30 imon o göra mig klar för en helg i Göteborg!
Är så satans rädd att jag ska försova mig imon, vore riktigt dumt :S

Längtar efter att få träffa alla mina fina vänner däruppe, kommer bli en bra helg!
Intervju imon o sen bara mysa o må väl o njuta av sällskap o god mat, lovely!!

Ska snart ringa o säga till min hyresvärd att jag gärna vill bli av med min lägenhet till första juni o se om jag kanske kan puscha på att tjejen (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) får lägenheten, ego av mig, jag vet men det måste man få va ibland ;)

Oh vad jag älskar mitt liv just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0