Skitregn..

Suck, vaknade upp för 1 timma sen o konstaterade att det är pissväder ute...
Blev rätt besviken då jag tänkt gå ut o gå senare, men som dom säger det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)
Biter ihop o går ut ändå, så får det bli :)
Har sovit gottit inatt o vaknade utvilad, känns väldigt bra :)

Nu ringde första killen som vill komma o titta på lägenheten, så imon kl 14 ska jag visa den, det blir bra då hinner jag städa lite här i em ;)
Lär väl ringa fler som vill kika på den i helgen eller nästa vecka...
Det kommer bli bra det här :)

Ikväll ska jag träffa underbara tjejerna Ida o Jenny, vi ska in till Växjö o äta på grek restaurang, ska bli så gott...
Men är lite nervös inför att jag går på min diet o måste tänka lite på vad jag äter men tror jag har kommit på en lösning iaf ;)
Sen blir det sova hos pappa o slänga på sommardäcken imon så det blir klart :)
Kommer bli en fin helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0