Sköna helg..

Smakar på ordet "lördag" känns så härligt, det betyder att jag är ledig :)
Sov riktigt länge idag, eller ja till 10.30 iaf, det är bra mkt bättre än till 6 iaf haha...
Blev lite övertid denna veckan med men nu tröstar jag mig med att jag behöver den för att styra upp min ekonomi lite ;)

Har lite praktiska saker bla ekonomiskt att lösa när jag ska flytta, det gäller några tusenlappar men det ska nog lösa sig förhoppningsvis, allting går bara man vill helt enkelt!
Ångrar mig fortfarande inte, är så glad att jag faktiskt våga leva lite galet...
Har alltid varit en tjej som levt ett tryggt o säkert liv, jag safe:ar helt enkelt men nu är det dags att gambla lite o göra nått galet...
Jag är så rädd för förändningar men än så länge känns detta mkt bra, det händer verkligen, jag ska bli stordtads tjej, hur i hela friden ska det gå?? ;)
 Jaja, nu kör vi iaf, bollen är i rullning o jag har underbara vänner som stöttar mig så det kan inte bli annat än bra :)

Igår var jag hos en jobbarkompis o hans tjej o käkade gott o kollade på film, var riktigt trevligt...
Lugnt o skönt vilket behövdes efter en lång vecka, som som en gris inatt, mumma!
Men vaknade även denna lördag upp med huvudvärk, unndrar om det beror på att jag sovit ut eller kanske till o med lite för länge för det är inget jag har i veckorna, hm... Jaja den börjar släppa nu iaf :)

Ska iväg o käka lunch nu med en annan jobbarkompis o ikväll ska jag till Festis o äta o ta det lugnt!

Fin lördag på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Steinaroline

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-04-18 @ 09:14:27
URL: http://steinaroline.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0