Tisdag o dag 2...

Allt går faktiskt över förväntan med min diet, än så länge får jag väl tillägga ;)
Men jag ska inte ge upp, inte än inte :)
Jag ska ge de där surkärringarna på kvinnohälsovården här i stan en knäpp på näsan så det skriker om det!

Natten gick bra men fick sitta o vänta i 45 minuter innan jag kunde lossa på det där skitstället i Jönköping så det känns som om det kommer bli sena nätter hela veckan..
Har sovit gott, men misstänker att jag varit uppe o gått inatt, har svaga minnen av det ;)

Sitter nu här efter att ha ätit lite frukost o har beställt ett nytt truckkort som kan va bra att ha när jag söker nytt jobb, har ringt o fixat med bilförsäkring så den blir billigare o mer förmånligare...
Ska ut o gå o sen hämta mina tågbiljetter när jag kollat klart på "Hem till gården"...
Sen blir det nog lugnt tror jag, tänkte kolla ifatt mig lite på "Världens bästa hotell" o "Sofias änglar" med..

Har en bra känsla o kroppen, känns helt underbart nu när det händer saker...
Ja just det, glömde ju säga det igår, fick tag i Jörgen på TL igår så nästa fredag åker jag till Göteborg för anställningsintervju :D
Känns helt fantastiskt roligt :)
Håll nu tummarna för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Håller tummarna så hårt att de vintar här uppe hos mig! Men det klart att det går bra på intervjun, vem vill inte anställa en tuff, snygg och redig tjej som du?! Jag hade anställt dig bums om det var jag som satt där :) Go girl, på dem bara!

2011-04-05 @ 17:33:38
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0