Uppdatering från helgens bravader...

Har varit väldigt kass på att uppdatera er i helgen, men har inte suttit vid nån dator så då blir det lite svårt..

Anyway, tog tåget upp i fredags förmiddag o kom fram vid 12 tiden, Helena o Krille mötte upp o vi gick till TL för att prata med deras chef...
Då vi inte avtalat nån exakt tid fick jag vänta lite o blev bara mer o mer nervös :S
Men till slut fick jag komma in o prata med Mats som han heter...
Vi pratadef väl en 20 minuter o jag fick visa mina behörigheter osv, han var väldigt nöjd med min tidigare erfarenhet i branchen o skulle bara ringa Stigsson som en formalitet o sen återkomma till mig...
Det var nog den längsta efter middagen jag varit med om ;)

Helena jag o Krille drog o käkade sallad i Utby o det var nått av den godaste sallad jag ätit, du fick kryssa i vad du ville ha i salladen, skitcoolt o väldigt bra om man inte tål/tycker om nått speciellt ;)
Sen fick jag lite sightseen över hur vägarna gick (kommer inte ihåg det nu ens) men det kommer nog när jag väl flyttat dit :)
Sen kom vi tillbaka till TL då Helena skulle jobba o jag ska åka med...
Vi satt där o tjötade lite o jag träffade på några av killarna som jobbar där, verkar väldigt trevliga hela bunten...
Så kommer Mats ut o frågar om jag fortfarande är kvar, svarar att jag ska ju åka med Helena o då säger han att då kunde jag ju kört en bil själv... Tittar på honom o frågar skrattande om högklckat o ljusa jeans är klassat som godkända arbetskläder...

Han ber mig komma med honom in på kontoret, säger att han fick tag i Stigsson o att jag fick DE BÄSTA REFERENSER MAN KAN FÅ :) han sa även att han har en bra känsla i magen när det gäller mig o att jag verkar duktig..
Jag är därför välkommen att börja där om jag fortfarande vill, OM JAG VILL, KLART JAG VILL :D
Det enda jag sak göra nu är att jag ska återkomma om exakt när jag kan börja..
Men jag kommer köra upp mina grejer sista helgen i maj o sen flyttar jag mig själv helgen efter, mkt bra!
Hoppas det blir så här nu o att jag blir av med min lägenhet från den 1 juni med, får veta det imon så jag håller verkligen tummarna nu!!

Detta betyder alltså att jag flyttar till Götet i juni, ASCOOLT känns det :)
Haha, lilla jag i en storstad, ojoj..

Igår tog vi sovmorgon, sen dorg o tränade på Helenas gym, jag ska med börja där när jag väl flyttat, gillade det stället o jag har sjuk träningsvärk idag vill jag lova, jisses :)
Sen var det lite slapp o mys innan det var dags att göra oss iordning för kvällens middag på Adas ihop med massa TL folk...
Det blev en kanon trevlig kväll med fin mat o trevligt sällskap, efter det var det dags att dra oss mot Krille för filmkväll...
Vi såg klassikern "Men in tights" o "From Paris with love" bägge är ju riktigt bra, tycker jag...

Därefter åkte jag hem till "Fantomen" o sov där..
Vilket var det bästa jag kunde göra då jag insåg ett o annat om mig själv då..
Det är över, det känns inte som innan, det känns skönt men är ändå inte ledsen...
Han är en sån fin kille men vi är för olika, har nog vetat det hela tiden nånstans men inte velat se det..
Så det känns ändå väldigt bra att ha kommit dit, nu kan jag släppa det o gå vidare helt enkelt o vi två kommer nog va väldigt bra vänner tror jag...

Idag åkte vi in till stan Helena o jag o drog till "Pasta Haus" o käkade, riktigt fin pasta har de där, mumma!
Åt pasta med oxfilé, champinjoner, lök o grädde...
Satt där o pratade om allt o ingenting en bra stund, vi satt faktiskt på uteserveringen o det var så mysigt...
Sen bar det till stationen för sista dejten den här helgen o det var med Fredrik..
Vi tog en snabbfika innan mitt tåg hem skulle gå...

Hela den här helgen har varit fantastisk helt enkelt..
Nu sängen, är toktrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0