Vågdag...

Måndag o en vecka har gått sen jag började försöka gå ner i vikt..
Resultatet på vågen blev -2.1 kg alltså, 100.9 kg totalt...
Kan väl säga att jag blev lite besviken men samtidigt är jag väldigt nöjd då jag faktiskt har fuskat lite i helgen..
Så nu tar vi nya tag denna veckan o hoppas på nått mer kg till nästa vecka :)

Idag blir det väl inget speciellt, städa lite o en promenad sen blir det ännu en lägenhetsvisning innan jobbet...
Hoppas den här veckan går fort så det blir helg snart, vill ju åka till Göteborg NUUUU!!!
Tar jag bara mig igenom intevjun med Jörgen så kan jag slappna av resten av helgen o det kan nog blir bra tror jag :)

Jaha nått vettigare hade jag nog inte att skriva idag så jag lämnar det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0