Alla hjärtans dag...

Glömde ju få med det i förra inlägget!
Idag är det då alla hjärtans dag..
En dag jag typ aldrig firat även när jag haft sällskap, anser att det är affärernas o blomsteraffärernas dag...
Missförstå mig rätt, gör gärna nått superduper mysigt med nån jag tycker om, men gärna vilken annan dag på året som helst...
Det känns så krystat o som om man måste köpa blommor, nallar, fina söta kort osv den här dagen...

Tänk dig själv, du kommer hem trött o sliten från en helt vanlig dag på jobbet o så står det en bukett röda rosor på köksbordet med ett kort där han talar om för dig hur mkt du betyder o allt sånt o så håller han på med middagen o bara säger att du ska ta en dusch o slappna av...
Hur gulligt är inte det??
Sånt betyder fan så mkt mer än en bestämd dag man ska få blommor på i mina ögon..
Eller en spontan mysig picknick en sommardag?
Listan kan göras lång!

Men, alla ni som firar den, ha en fantastiskt mysig dag tillsammans!

Massa <3 till er!

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Håller med dig. Jag tycker att Alla hjärtans dag är ett kommersiellt skitjippo.

Fast det kanske är för att jag är singel :)

2011-02-14 @ 21:03:31
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0