En nypa lite bättre...

Japp, det känns lite, lite bättre idag...
Natten som gick flöt felfri (tack o lov)
Fick även en sak lite mer bekräftad o det behövde jag nu när jag mår lite skit...
En så liten sak kan göra så mkt på ett nerehumör...

Idag har jag tränat, vaknade upp o var på ruggigt dåligt humör men det vände fort när jag fått ett mail som värmde så jag pallrade mig iväg till gymmet o tränade så svetten rann!
Så härlig känsla nu efteråt...
Har ätit lite, idag blev det gulaschsoppa o nu ligger jag i soffan o har kollat på "Sofias änglar" o degat en stund..

Dock dags att röra fläsket mot jobbet...
Har extrajobb på uppvägen idag så det blir lastning på vägen, hoppas jag hinner med o träffa sötnöten ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Bra att det känns bättre idag!

Kram, kram

2011-02-16 @ 22:46:31
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0