...

Är så j*vla trött på mig själv nu...
Nån gång måste jag faktiskt ge mig...
Jag vill ju så mkt just nu, helst igår ska de ske..
Det där med att vänta o ha tålamod oavsett vad det gäller är så inte min grej!
Har massa kul att se fram emot de kommande veckorna...
Sen är det allt det där med förälskelsen, det är verkligen supermysigt att ha fjärilar i magen o allt sånt där härligt trams;)
Träffade honom igår, får inte se honom på flera veckor nu då jag jobbar hemma..
Stal en mysig kram, han var inte särskilt svårflirtad förvisso men jag får ju som sagt passa på...
Jaja, den som lever får se ;)

Har nu ätit, lyxade till det med samma som i lördags..
Kycklingfilé, wokgrönsaker, stekta champinjoner o vitlökssås gjord på lätt cremefraiche..
Det blev så sjukt gott även idag, men fan vad mätt jag blir fort, UNDERBART :)

Känns som om detta inlägg bara blev massa dravel men skit samma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0