Frustrerad...

Jag vill ju så mkt..
Har nu fått veta att de söker jobb på företaget jag vill jobba på i Göteborg, men jag har ju ingenstans att bo, suck..
Men jag tror nog jag behöver lite tid på mig att vänja mig vid tanken o vad det innebär med en flytt dit...
Dock är det klart att Andreas ska va kvar, han ångrade sig o fick helt sonika tillbaka sin tjänst innan han avslutat sin uppsägningstid..
Det är kul, nu får jag småtjabbla med honom lite till ;)

Det här med min förälskelse, jag får krupp snart...
Jag funderar på vad jag ska kalla honom här i bloggen..
Tror helt sonika det får bli "Fantomen" nått han kallade sig själv en gång när vi pratade om nått..
Så nu vet ni att det handlar om honom när jag skriver det :P

"Fantomen" har iaf lovat att prata med sin mamma som känner fastighetsägare i Götet, vore kul om det löste sig..
Är så glad över att så många av mina vänner i Göteborg engagerar sig i mig o vill hjälpa mig :P
Betyder massa :)

Jag vill bara slänga mig över honom o förklara för honom vilken bra tjej jag faktiskt är o att han ska ge mig en chans.. Släppa på rädslan jag misstänker han har o bara leva här o nu...
Men, det går ju inte bara göra så..
Jag avvaktar lite till o bara visar hur oemotståndlig bara jag kan va haha..
Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0