Fy vad jobbigt!

Idag fick jag tummen ur röven o pallrade mig till gymmet, hade tänkt ta en lång promenad men vädret satte stopp för det, det vräker ner snö ute :(
Hur som helst så märks det att jag inte tränat på ett tag o varit sjuk...
Var så sjukt tungt o jobbigt men resultatet blev iaf 2 km roddmaskin o 2 km på löpbandet, dock inte mer än 3 minuter jogging, det sög i mig o benen kändes som bly så det blev en rask promenad istället...
Har kommit fram till att all träning är bättre än ingen träning så nöjer mig med detta idag :D

Natten vet jag inte vad jag ska säga om, nån inhyrd idiot jävel hade tagit vår bil (volvo) istället för sin egen (Scania) hur man nu inte kan se skillnad på en volvo o en scania är för mig en gåta, men jaja :S
Så mitt byte kom iväg sent o hamnade mitt i snöovädret mellan Sthlm o Södertälje där lastbilar stod till höger o vänster som han fick kryssa mellan för att komma förbi...
Så det blev sent inatt, men det gick det med...

Måste säga att jag är nöjd med resultatet över min soppvecka hittills...
Blir mätt på det jag äter numer o det var det som var poängen, ska unna mig kycklingfilé, stekta champinjoner, wokgrönsaker o vitlökssås imon kväll, det ser jag fram emot ;)
Sen fortsätter jag med soppa även nästa vecka o börja äta vanlig mat igen när jag börjar jobba dag igen...

Sen en sak till...
Jag är TOKFÖRÄLSKAD!
Förstår inte hur det gick till men nu är det så iaf o känslan är helt fantastisk även om situationen kunde varit bättre...
Men, man kan inte rå för vem man fastnar för...
Så vi får se hur det går, den som lever får se, har ingen brådska heller då jag varit själv så länge ;)

Nu tänker jag läsa mina favoritbloggar som jag inte uppdaterat mig i på länge till det är dags för sista dagen på veckan :)
Sen helg!


Kommentarer
Postat av: camilla

haha, fick ett gott skratt.. hur fan kunde han ta fel lastbil?.. det kmr han få höra läääänge framöver.

Jag håller tumamrna för dig och din förälskelse gumman!! <3 Åduu.. Kör jävligt sakta ikväll.. glashalt ute! PUSS

2011-02-11 @ 16:35:29
URL: http://mondoblog.se/caamilla
Postat av: Chaffismorsa

Tokförälskad??? Härligt!

Kram på dig :)

2011-02-11 @ 22:27:21
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0