*Host* *Host* *Snörvel*

Usch ja, vilken förkylning jag åkt på, var alldeles febrig o matt inatt på jobbet, kände hur det blossade i kinderna på mig :S
Mår väl lite bättre idag, ingen feber, tror jag inte iaf så det blir jobb inatt igen, är för snål för att va hemma!

Har idag uträttat lite ärenden, bla varit på jobbet o fått hjälp att fylla i min tillbudsrapport ang skadan, vilket var en hel vetenskap :S
Helt sinnessjukt!

Nu ligger jag i o tänker va parkerad här fram till det är dags att åka o jobba...
Behöver vila lite nu efter dagens aktiviteter....
Det som stör mig är att det kryper i hela kroppen för att få röra på mig, men det är svårt att träna med en trasig fot o en kropp som inte orkar så det blir vila denna veckan o så kör vi nästa vecka igen när jag förhoppningsvis mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0