Idag suger allt!

Misstänker att jag nu nått den värsta biten på förkylningen, näsan rinner, nyser, trött o tung i huvudet, feber på kvällarna o jag är så trött o så hostar jag ju med såklart...
Så mkt så det känns som om lungorna följer med upp :(
Orkar inte mer, vill va frisk nu...
Vill va mitt glada jag igen o inte den här sura, ledsna, irriterade tjejen!

Ingenting, absolut ingenting känns roligt nu!
Fick ju som jag ville igår, men inte ens det känns roligt...
Det kan ju va så att jag faktiskt kanske ska börja lita på min instinkt för jag fick ju svaret idag...
Så just nu känns det som att jag bara vill ge upp, ge upp det som redan från början var dömt att misslyckas...
Men det är inte så lätt att bara ge upp när det fortfarande finns så mkt nyfikenhet kvar...
Den som lever får se, det ordnar sig nog till slut!

Har sovit riktigt dåligt inatt, hostat massa o vaknat till o från...
Vaknade redan 9.45 idag o gick upp då, var lönlöst att försöka somna om när det river i luftrören på det viset...
Har legat i soffan sen dess under täcket o jag fryser fortfarande massa...
Blir lugnt idag, ska väl äta lite middag sen bara innan jobbet, bara 2 dagar kvar sen helg...

En helg som det blev ändrade planer på av diverse anledningar...
Men jag ska nog kunna roa mig på egen hand, är ju sjuk som sagt så helgens festligheter läggs på is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0