Jag lever :)

Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga alls..
Men nu kör vi en uppdatering :)

Fredag:
Dagen på jobbet gick fint, slutade i bra tid...
Hem o duscha o packa ihop mig inför helgens äventyr, hem till pappa o äta familjemiddag med mina fina syskon med respektive o barn...
Massa mys o god mat :)
Somnade tidigt, var helt slut efter den här jobbveckan..

Lördag:
Upp vid 8.30 o äta härlig stor frukost hemma hos pappa, märkligt att jag aldrig har så mkt god frukost när jag är själv ;)
Iväg mot Kävlinge o mormor o morfar..
Kom ner dit vid 12 tiden o fikade lite o pratade skit..
Hade en yvertrevlig em med familjen..
På kvällen åkte Sara o Abe till vår kusin o jag hälsade på fina Elin som flyttade dit för några år sen..
Var en härlig kväll med massa skratt, blev så sugen på att följa med dom ut i Malmö men jag skulle ju upp tidigt så jag avböjde, men vi ska ta det längre fram sen :D

Söndag: Upp 9 o fick frukost av mormor, degade en stund o hoppade sen in i duschen så jag kände mig som folk igen :)
Iväg till Lund för att möta upp Sara, Abe, kusin Maria o kusin Frida..
Vi fikade på ett mysigt café som hette Ebbas skafferi, det kan jag varmt rekommendera, jag åt en bakad potatis med kyckling o bacon, satt som en smäck vill jag lova ;)

På vägen hem stannade vi hos bror Michael på en fika o sen hem till pappa o lämna syster med pojkvän...

Ligger nu i soffan mätt o belåten o degar, så underbart skönt att komma hem :)
Kvällens sällskap ligger jämte mig i soffan o sover, så trevlig är han haha..
Jag slötittar på Wallander o sitter här o filosoferar lite..

Sammanfattar helgen som helt underbar, fantastisk o fin med familjen, såna stunder älskar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0