Jaha ja, lördag :)

Har sovit som en gris inatt efter några öl o mkt trevligt sällskap över nätet ;)
Han är så fin :)

Blev väckt av telefonen kl 11 idag så det var bara att kliva upp, hade ändå tänkt gå upp vid den tiden så det gjorde mig inget, nu kom jag ju upp som jag skulle så :)

Frukosten är intagen o ska snart ta itu med dagens "to-do-list" vilket innebär att plocka iordning här, städa o sen diska....
Mer orkar jag inte göra, eller jo, ska nog ta en promenad sen o se hur kroppen o foten känns kanske...
Eller städar jag idag o tar promenaden imon när jag ändå inte har nått mer att göra så sparar jag på mig lite till helt enkelt! :D
Hoppas kunna dra igång med träningen på måndag igen så jag får lite ordning på livet igen ;)
Det är skönt att komma hem helt slut i kroppen o ta en varm dusch o känna sig sådär jättenyttig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0