*Klappar mig på axeln*

Är så stolt över mig själv!
Det har varit sjukt jobbigt men nu hoppas jag det ger det resultat jag vill uppnå med denna självtortyr!
Vem har sagt att kärlek är enkelt??
Det är bara ett jävla spel egentligen..
Vad får man göra när?
Vad menade han med det?
Ska jag säga si?
Kan jag säga så?
Framför allt när man fått en viss hint om hur läget är från början är det jobbigt o kväva sina sprudlande glada känslor!
Vill ju inte bli för mkt o för på, jag hatar ju själv killar som är som klister o kväver mig, därför är jag inte en sån själv heller...


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Egentligen vill man ju bara ringa och skrika:

KOM HIT, ÄLSKA MIG, DYRKA MIG!

Men man vill ju inte skrämma de stackarna alltför mycket :D

Lycka till! :)

2011-02-21 @ 15:01:02
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0