Mkt märkligt!

Fick ett papper om att min telefon kommit tillbaka från servicen...
Det konstiga är att de påstår att den är fuktskadad, har själv sett bilden de tagit...
MEN, hur i helvete har det gått till??
Jag har inte tappat den i nån vattenpöl eller i snön, har pratat i den när jag varit lite svettig efter träningen men är det inte meningen att en telefon ska klara det??

Hur som helst så funkar den nu iaf, de knappar som inte fungerade innan funkar finfint igen så vi får väl hålla tummarna att den gör det fortsättningsvis oxå :P

Har idag inte gjort så mkt, sov lite för länge, käka frukost o sen gick jag o handlade o hämtade ut telefonen...
Foten verkar va på gång att bli bra nu känns det som, perfekt!
Det ska ju bli skitfint väder på lördag då vill jag gå en promenad :)

Nä nu blir det att sätta fart innan jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Det är i alla fall inte skitfint väder idag...

2011-02-10 @ 20:32:00
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0