Monday, and 4 days to work..

Ja den här måndagen har faktiskt varit riktigt trevlig..
Varit lugnt o städat nästan hela dan, fick köa lite i em innan jag kunde komma till o lasta om men det funkade..

Så skönt att bara jobba 4 dagar denna veckan..
På fredag får jag förvisso stiga upp tidigt o åka till jobbet men då sätter jag mig i passagerar sätet o kan sova lite till om jag :)
Då åker jag till Malin för en helg med massa bus :D
Ska bli så roligt!

Ännu en dag när jag känner att jag vill begrava mig till våren kommer, är så trött på kylan o all skit nu..
Vill ha värme, behöver sol o bara må väl :)
Men det kommer nog, hade ett intressant samtal med min chef idag, han är visst lite rädd om mig o mår jag inte bra så måste vi försöka lösa det, det känns ju bra iaf, sen får vi väl se om det blir nått med det..
Det är lätt att lova en massa o sen inte göra nått åt det men men, vi får se..

Just nu vill jag bara ge upp "Fantomen" känns som om jag kämpar i motvind trots att han inte alls lovat mig nått..
Det är bara jag som vill att det ska va så att han vill ha mig..
Vilket kanske inte är så konstigt, tycker man om nån så vill man ju att han ska känna likadant..
Men som sagt ska ge det ett tag till o se vad som händer..
Det känns ändå på nått sätt som om han är värd att kämpa för, sen får vi se om jag har rätt eller inte :S

Snart kommer Festis, då ska vi äta bacon o pusjolökspaj o kolla på film, ska bli väldigt trevligt! :D


Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Wow! Coolt med en lastbilstjej! :D

2011-03-01 @ 23:29:21
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0