Sådärja, det ska göras ordentligt!

Suck...
Mår bättre idag i foten, eller ja den är inte lika svullen nu men ömmar vid tryck så det blir sommarjobbskorna på ikväll!
Provade mina vanliga kängor men det gick inte heller så ja, man tager vad man haver...
Kanske får köra i foppatofflor annars haha ;)

Till råga på allt så har jag gått o blivit dyngförkyld nu oxå, skitkul!
Snorar o hostar o har lite ont i halsen...
Så det var kanske tur o oturen att jag blev påkörd igår så jag bytte skift för nu har jag ju en anledning till att slippa va hemma o va sjuk!
Lättare att jobba kvällen o inte ha så mkt att lossa o mest sitta även när jag känner mig febrig o så...

Har varit o käkat lunch med lille Andreas idag, han är bara för go min lillebror, en av de bästa som alla i min fina familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0