SKITNATT, SKITDAG IDAG!

Usch, jag är så trött på allt för tillfället!
Stora funderingar på att byta jobb om det ska fortsätta så här, det går fan bara utför...
Men o andra sidan kanske det är dags att röra på mig, har ju trots allt jobbat här i 4 år nu...

Fick vänta i tre timmar inatt på mitt byte då han fick ta ett annat släp för de skickade vårat till Kalmar...
Deras släp var visst bromsarna frusna på...
Det upptäcktes redan på dan men de där mupparna i Sthlm kan ju inte berätta i tid när nått är sönder så istället för att de fick vänta på sitt släp så drabbade de oss som fick vänta på att bärgaren kom upp o fixade så det gick att köra iaf...
Är så trött på att jobba med inkompetenta jävlar som inte bryr sig för fem öre!
Varför ska jag engagera mig så mkt när ingen annan gör det??

Tog mig välförtjänt sovmorgon idag o kände mig som om jag var överkörd när jag väl gick upp...
På ruggigt dåligt humör idag :(
Det enda jag skulle vilja just nu är att krypa in i en viss persons famn o bara mysa o känna mig omtyckt..
Men se det går ju inte heller av diverse anledningar :S
JAG BLIR TOKIG PÅ ALLT I MITT LIV FÖR TILLFÄLLET!

Tack o lov har jag mina underbara vänner som finns o stöttar mig när jag är nere i en svacka!
<3


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Det är gott med goda vänner när livet känns jobbigt. Kram på dig

2011-02-15 @ 21:48:15
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0