Ajaj, träningsvärk :S

Hua, det gör så ont, i låren o magen...
Kan knappt hosta eller skratta utan att magen gör sig till känna, inte trodde jag att man tränade magen så mkt genom att tillbringa 30 min med powerwalk/jogging på löpbandet ;)
Men, jag ska snart på det igen, ännu ett 30 minuters pass ska genom lidas, nu när jag känner att det ger resultat blir jag ännu mer sporrad :)

Rökningen går bra, har inte rökt än o snart är det 2 dygn, stolt över mig själv :D
Hoppas bara jag klarar resten nu, det går verkligen i vågor o mitt humör svänger fortare än jag hinner reagera själv :P
Så förlåt vänner o familj, men om 2 veckor kanske jag är tillbaka till mitt glada jag igen, om jag klarar detta vill säga...
Men, jag har ju en sporre som gör att jag längtar o sporrar mig själv riktigt ordentligt :D:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0