Dörren är stängd...

Har nu stängt den dörren...
Det känns jätte skönt, även att det gjorde ont inatt när allt redes ut så känns det bra nu..
Det var nog inte som jag trodde ändå...
Känner mig fri, fri trots att jag aldrig varit bunden!
Det var många bitar som föll på plats efter samtalet igår o efter en natts sömn känns allt så mkt bättre...
Ibland behöver jag ett konfronterande samtal för att komma fram till vad jag själv vill...
Ibland är det inte som jag själv trott, det är precis som om jag vaggar in det i nått vackert,
lever med det men när det kommer upp till ytan o jag verkligen funderar på det så är det egentligen inte alls så..
Livet är konstigt med alla sina nycker, jag är konstig med alla mina funderingar om saker o ting...
MEN, jag mår bra o har många härliga vänner som finns där, det är det enda som räknas!
<3 till alla er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0